Aangekomen in Nieuw-Zeeland! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van joyceswitzar - WaarBenJij.nu Aangekomen in Nieuw-Zeeland! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van joyceswitzar - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Nieuw-Zeeland!

Door: Joyce

Blijf op de hoogte en volg

20 Januari 2013 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hallo lieve mensen aan de andere kant van de wereld! Hier dan mijn eerste verslag vanuit het prachtige Nieuw-Zeeland!

Laat ik beginnen bij het begin: de vliegreis! Hier ga ik maar niet teveel woorden aan vuil maken want het was gewoon een ramp! Na het afscheid van mijn lieve vrienden en familie stape ik in het vliegtuig, 300 films, 30 minuten slaap,, wat spelletjes met een australische gozer en 35 uur later kwam ik dan eindelijk aan in nieuw zeeland, mijn eerste stap buiten het vliegveld en ik was de vreselijke vliegreis alweer vergeten want het is hier echt prachtig met een heerlijk zonnetje en zown 20 tot 25 graden, als het niet warmer is! Beter dus dan het koude nederland!

De eerste 2 nachten mijn kamer met 2 meiden en 1 jongen uit canada gedeel, met hun de eerse dag auckland wezen verkennen en de volgende dag de introductie en saaie dingen als bankrekenen openen enzo moeten doen. In de avond een drankje wezen doen en de eerste kiwi ontmoet:-) . De tweede dag reisden de candezen verder waardoor ik de hele kamer voor mezelf had, en nu, maandag ochtend, nog steeds alleen op de kamer dus dat is heerlijk! Tijdens het ontbijt op dag 3 een duitser en 3 zweden ontmoet waarmee ik die dag opstap ging. Met een prachtige ferrytocht naar Waiheke island en heel de dag op palm beach gelegen, En dit was echt een prachtig eiland, de duitser begin spontaan te huilen omdat die nog nooit zoiets moois had gezien:;. In de avond de big night tour gedaan, 6 clubs, 6 drankjes en de hele avond/nacht stappen.

Omdat het gisteren zou gaan regenen besloten we om naar een museum te gaan. Uiteindelijk was het heel de dag prachtig weer maar aghh het museum was ook wel interesant. De rest van de dag in een mooi park gelegen, wat wezen eten en afsheid genomen van de duitser en de zweden want die reizen vandaag verder. Zelf ga ik morgen ook weg want auckland is echt veel te duur en kan niet wachten om de rest van NZ te zien! Ik ga of naar de coromandel of richting bay of island maar dat besluit ik vanmiddag aan de hand van een muntje. ( kop coromandel, munt bay of island)

Vanmiddag, voor jullie morgen ochted, zal ik wat foto,s op facebook zetten.

Xxxxxxxxxx


  • 20 Januari 2013 - 19:36

    Sonja:

    Hee Joyce,

    Fijn om te horen dat je het naar je zin hebt en fijn om te horen dat het daar zo lekker warm is.
    Ik zal er aan denken als ik straks met de hond weer naar buiten moet.
    Lekker om met een muntje te kiezen waar je heen gaat nou ja je zal bij de andere plaats ook wel een keertje komen, toch?
    Reis je nu verder per trein of bus?
    Weet niet wat de afstanden zijn die je daar aflegt.
    Nou geniet ervan we hopen snel weer wat van je te lezen.
    O, en als we een keer kunnen skypen zorgen we dat Opa en Oma Zevenbergen hier zijn das denk wel leuk.
    Dikke kus van ons alle xxx Sonja

  • 20 Januari 2013 - 20:52

    Nelleke:

    Lieverd, wat heerlijk om iets van je te horen. En wat heb je in die korte tijd al veel gezien en veel verschillende mensen ontmoet. Als dit zo door blijft gaan heb je straks een grote wereld-vrienden/kennissengroep. Ik hou van je en ben heel blij dat de eerste paar dagen al zo genieten waren (op de vliegreis na,dan) Liefs van mam

  • 20 Januari 2013 - 21:19

    Bren:

    heeee weiffie
    leuk dat je iets laat weten! zal vast wel die hele vliegreis kut geweest zijn zo lang! ! maar volgens mij maak je heel snel vrienden! weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen hah nou hier sneeuwt het gewoon en jij gratis zonnebank !! nou we missen je zeker hoor gek wijf met sjaal hahha nou ga jij lekker genieten van de mooien stranden en heerlijk weer .. spreek je snel weer . doe voorzichtig xxxxx love you

  • 20 Januari 2013 - 22:30

    Ron Switzar:

    Leuk te lezen Joyce keep on moving!

  • 21 Januari 2013 - 06:27

    Jeffrey:

    Geweldig om wat te lezen fijn dat het daar zo lekker weer is en dat je nu al zo makkelijk mensen ontmoet ik hoop dat alles zo lekker blijft gaan ;-)
    Groetjes van Jeffrey uit het koude en witte nederland

  • 21 Januari 2013 - 14:17

    Edith Esmeiejr:

    ha Joyce,
    wat gaaf dat je het zo leuk hebt daar. wat een heerlijk weer, kun je niet wat naar ons toe sturen?
    nou ik ben erg benieuwd naar meer verslagen van je.
    we kijken er naar uit.
    grotjes Edith.

  • 30 Januari 2013 - 22:34

    Opa En Oma Switzar:

    Hallo Joyce,

    Wat leuk om wat van je te horen!
    Zo te lezen heb je al aardig wat gezien.
    En het weer is daar beter als hier.
    Opa is ook weer uit het ziekenhuis, dus dat gerit van en naar het ziekenhuis zit er ook weer op.
    Nu geniet ik, oma, weer dat opa weer heerlijk thuis is.
    Ben nog in de nieuwe winkel geweest van Hans en Petra, leuke kleren hebben ze, lekker zomers echt wat voor jou ;-), voor hier nog wat te koud. Hier echt Hollands weer.
    Joyce heel veel plezier daar een hele dikke KUS van ons.
    We vinden het leuk om alles wat je daar meemaakt te lezen. We kijken uit naar het volgende verslag.
    Groetjes van opa en oma Switzar. XXX

  • 30 Januari 2013 - 22:37

    Peet En Yvonne:

    Hoi Joyce,

    Wat ben je toch een stoere meid dat je dit toch maar even doet!
    Beslissen op basis van kop of munt..... Wat een leven, waar ging het bij mij mis ;-)

    Geniet lekker en ik zie uit naar je volgende verslag.

    Ps je mag ook hier foto's op zetten want er zijn mensen, ja echt die geen facebook hebben...

    Groetjes en veel liefs Yvonne

  • 01 Februari 2013 - 17:41

    Jolanda:

    Zo Joyce, dat is leuk al die mensen ontmoeten en dan ook nog lekker van het zonnetje kunnen genieten.
    Dat is hier wl schaars hoor. Raar idee hoor dat je daar lekker kunt doen wat je leuk vind en hier gaat gewoon alles z'n gangetje. Ik zou zeggen geniet ervan en wij blijven je volgen.
    Grt, Jolanda & Richard en de kids

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 05 Dec. 2012
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 2612

Voorgaande reizen:

15 Januari 2013 - 09 Juli 2013

Joyce in Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: